We gebruiken cookies om je de beste gebruikerservaring te bieden. Door onze website te gebruiken, geef je daar toestemming voor. Lees meer
Winkelwagentje (0 items)
Bekijk winkelwagentje (0 items)
100% Tevredenheidsgarantie

De Zazzle Belofte

We beloven 100% tevredenheidsgarantie

Als je er niet helemaal weg van bent dan nemen we het terug!

Wij willen dat je wég bent van je creatie. Als je, om welke reden dan ook niet tevreden bent, mag je je aankoop binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen om te laten vervangen of voor een terugbetaling.

Veilig shoppen

Je informatie is veilig als je winkelt op Zazzle. Onze door SSL beveiligde servers worden dagelijks getest om er zeker van te zijn dat jouw gegevens privé en ongewijzigd blijven.

100% tevredenheid!

Jouw tevredenheid is onze topprioriteit. Als je niet volledig tevreden bent met je aankoop, mag je niet-gebruikte producten binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen om ze volledig te laten vervangen of we betalen je terug (ongeacht personalisatie van item)*
* Sommige Zazzle producten zijn onderhevig aan speciale retour restricties. Zie hieronder voor meer details.

 

Retourbeleid - Product Restricties

De volgende Zazzle producten zijn onderhevig aan speciale retour restricties.

Mondkapjes en gezichtschermen: Om gezondheids- en veiligheidsredenen zijn alle verkopen van personaliseerbare persoonlijke beschermingsmiddelen definitief en kunnen niet worden geretourneerd of geruild.

Borduur Bestanden (voor Geborduurde Producten): Je kan ieder geborduurd product retourneren voor een vervanging of refund binnen 30 dagen na ontvangst. Echter, om in aanmerking te komen voor terugbetaling van de omstelkosten van de afbeelding, dien je contact op te nemen met onze klantenservice binnen 10 dagen na ontvangst van je geborduurde product(en) en moet je het product terug sturen naar Zazzle. Als je een geborduurd product te koop hebt aangeboden in je Winkel zonder dat je besteld hebt, moet je een terugbetaling van de omstelkosten aanvragen binnen 10 dagen nadat Zazzle het borduurbestand heeft ingeladen in je account onder "Mijn Afbeeldingen". De 10 dagen gaan in vanaf de datum waarop de bevestigingsemail van het borduurbestand naar je is verstuurd.

Retourneren van beschadigde / kapotte items

In het geval van beschadiging of een defect kan het retourproces vaak versneld worden door een digitale foto te sturen van het beschadigde of kapotte item (met daarbij een duidelijke beschrijving van het probleem) in een email naar onze klantenservice.In de meeste gevallen kan direct actie ondernomen worden (in de vorm van een vervanging, terugbetaling of Zazzle account credit) nadat een goede onderbouwing van de claim is verstrekt.

Indien de schade of het defect niet via de telefoon of email kan worden geverifieerd, zullen we je vragen het item aan Zazzle te retourneren voor inspectie alvorens een beslissing kan worden gemaakt met betrekking tot de staat van het product.

Wie betaalt de verzendkosten voor retouren?

Zazzle zal een prepaid retour verzendetiket verschaffen in die gevallen waarin items beschadigd zijn aangekomen of door een vertegenwoordiger van Zazzle als defect zijn aangemerkt.

In alle andere gevallen zijn de verzendkosten voor retouren voor rekening van de klant.

Onder geen enkele omstandigheid zal Zazzle retouren vergoeden (of krediet geven) voor verzendkosten die door de klant gemaakt zijn. Als een product beschadig of defect is, zal de ontvanger afspraken met Zazzle klantenservice dienen te maken over hoe de retournering moet worden afgehandeld voordat de items naar Zazzle terug gestuurd worden.

Hoe een item te retourneren

  1. Neem contact op met Klantenservice om het retoursturen van het item aan te vragen. Je dient dit nummer binnen 30 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen aan te vragen.
  2. Zorg dat je reden van je retournering aangeeft in het "vraag" gedeelte en geef tegelijkertijd aan of je voorkeur uitgaat naar een vervanging (voor hetzelfde product of voor een andere stijl, maat of kleur) een tegoed op je Zazzle account of dat je je geld terug wilt.
  3. Als je eenmaal het onderwerp hebt uitgekozen, selecteer dan het product dat je retour wilt sturen.
  4. Gebruik de upload document knop om digitale afbeeldingen mee te sturen van beschadigde of defecte producten .

Wat het Retourproces inhoud

Indien je een refund hebt aangevraagd, houd er rekening mee dat het terugbetalen over het algemeen 7-10 dagen kan duren voordat het bedrag verschijnt op de rekening waarmee je hebt betaald (afhankelijk van de verwerkingssnelheid van je bank).

Indien je een account credit , houd er rekening mee dat het terugbetalen over het algemeen 48 uur duurt voordat het bedrag in je Zazzle account verschijnt. Zodra dit krediet beschikbaar is, kan je het gebruiken voor een nieuwe aankoop op Zazzle.

Indien je een omruiling voor een andere maat of stijl, dan zal je een email ontvangen zodra de reprint ingang is gezet.

  • Donkere kleding items kunnen alleen worden omgeruild voor een andere donkere kleding stijl van gelijke of lagere waarde.
  • Lichte kleding kan alleen worden omgeruild voor een andere lichte kleding stijl van gelijke of lagere waarde.
  • Items anders dan kleding kunnen alleen worden omgeruild voor eenzelfde product met dezelfde of lagere waarde.

Zazzle Inc.
811 Sandhill Road
Reno, NV 89521​