Pijl-doorboren Bagagelabel (Voorkant horizontaal)Pijl-doorboren Bagagelabel (Achterkant horizontaal)Pijl-doorboren Bagagelabel (Achterkant verticaal)
Pijl-doorboren Bagagelabel (Voorkant verticaal)
€ 14,80
per label
 

Pijl-doorboren Bagagelabel

3.0 van 5 sterren beoordeling
1 aantal beoordelingen
| door stanrail < stanrails.store.com>
Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over Bagagelabels

Aangeboden door

Stijl: Dubbele kant

Zorg dat je tas of koffer op de bagageband goed opvalt met een gepersonaliseerde bagagelabel van Zazzle, gemaakt van 100% acryl. Geproduceerd volgens het "AcryliPrint®HD" printproces. Dit bagagelabel drukt je designs, tekst en foto's af in schitterende, levendige kleuren. Personaliseer je persoonlijke informatie aan beide zijden en je hoeft je nooit meer zorgen te maken dat iemand je bagage zal verwisselen.

  • Gemaakt van ultra-duurzaam acryl.
  • UV bestendig en waterproof.
  • Inclusief lederen bevestigingsbandje.
  • Afmetingen 5,08 x 8,89 cm (afmetingen van een visitekaartje).
  • Creator tip: Onthoud dat voor de beste afdrukkwaliteit de afmetingen van het ontwerpgebied 5,08 x 8,89 cm bedragen. Voor het beste resultaat voeg 1,59 cm printmarge toe.

Over dit ontwerp

Pijl-doorboren Bagagelabel

Pijl-doorboren Bagagelabel

Vanuit www.railphotoexpress.biz Pierce Arrow Runabout 1909 Pierce-Arrow was een Amerikaanse automobielfabrikant die gevestigd was in Buffalo, New York, die van 1901 tot 1938 actief was. Hoewel Pierce-Arrow het best bekend staat om zijn dure luxeauto's, produceerde hij ook vrachtwagens, brandweerwagens, kampeerwagens, motorfietsen en fietsen. De voorloper van Pierce-Arrow werd in 1865 opgericht als Heinz, Pierce en Munschauer. De onderneming was het meest bekend voor haar huishoudelijke artikelen, in het bijzonder haar delicate, gevlekte vogelkooien. In 1872, George N. Pierce kocht de andere twee uit, veranderde de naam in George N. Pierce Company en in 1896 fietsen aan de productlijn toegevoegd. Het bedrijf slaagde er niet in om in 1900 onder licentie van Overman een stoomaangedreven auto te bouwen, maar in 1901 had het zijn eerste eencilindermotor met twee snelheden zonder omkeermechanisme gebouwd, met een motor met een vergunning van de Dion. In 1904 produceerde het een Pierce-Arrow. Dit werd Pierce's meest succesvolle product. De stevig gebouwde auto's met krachtige motoren met twee cilinders, de Arrow. In 1903 besloot Pierce zich te concentreren op het maken van een grotere, meer luxe auto voor de upscale-markt, de positieve publiciteit die in 1905 werd behaald en de Glidden Trophy, een eindeloze reis om de betrouwbaarste auto te vieren. Drieëndertig gingen de race van New York City naar Bretton Bossen in New Hampshire, die Percy Pierce won in een Grote Pijl. De genoteerde industriële architect Albert Kahn ontwierp de Pierce Arrow Factory Complex op Elmwood Avenue en Great Arrow Avenue in Buffalo, New York, ongeveer 1906. Het is in 1974 opgenomen in het nationaal register van historische plaatsen. George Norman Pierce verkocht alle rechten in het bedrijf in 1907, en hij stierf drie jaar later. In 1908 werd Pierce Motor Company omgedoopt tot de motorrijtuigenmaatschappij Pierce-Arrow. In 1928 kreeg de Studebaker Corporation of South Bend, Indiana, zeggenschap over de Buffalo-firma. De vereniging zou een looptijd van vijf jaar hebben, met bescheiden voordelen voor de technische diensten van beide ondernemingen, die als afzonderlijke entiteiten blijven functioneren.
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

3.0 van 5 sterren beoordeling1 aantal beoordelingen
0 totaal 5-sterrenbeoordelingen0 totaal 4-sterrenbeoordelingen1 totaal 3-sterrenbeoordelingen0 totaal 2-sterrenbeoordelingen0 totaal 1-sterrenbeoordelingen
1 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
3 van 5 sterren beoordeling
Door A.15 april 2023Geverifieerde aankoop
Acryl bagagelabel
Zazzler recensent programma
Het label is mooi, kan tegen een stootje, de kleuren zijn zoals afgebeeld op de site. Maar het bevestigingsbandje voldoet absoluut niet voor wat het dient. Na 1 vliegtuigvlucht was het er al afgebroken en verdwenen. Heel spijtig, want uiteindelijk is dat toch het doel van het label. Dat het aan je valies komt te hangen en dat je op de bagageband je valies snel terug vindt. Wel, dat doel werd al op de eerste reis niet gehaald. Dan mag het label zelf nog zo mooi zijn, het is voor mij geld in het water. Enorm spijtig. De kleuren zien eruit als op de afbeelding van de site. Heel tevreden over dit punt.

Tags

Bagagelabels
pierce arrowbuffalo new yorkamerikaanse automobielfabrikantamerikaanse autofabrikantenautofabrikantautobedrijfautobedrijvenvintagegeweldige pijldoorboren pijl
Alle producten:
pierce arrowbuffalo new yorkamerikaanse automobielfabrikantamerikaanse autofabrikantenautofabrikantautobedrijfautobedrijvenvintagegeweldige pijldoorboren pijl

Andere Info

Product ID: 256176542558378367
Ontworpen op: 10-3-2013 10:37
Rating: G