Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da  Case-Mate iPhone Case (Achterkant)Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da  Case-Mate iPhone Case (Achterkant / Rechts)Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da  Case-Mate iPhone Case (Achterkant / Links)
Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da  Case-Mate iPhone Case (Achterkant (horizontaal))
€ 40,60
per hoesje
 

Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da Case-Mate iPhone Case

5.0 van 5 sterren beoordeling
4 aantal beoordelingen
| door Museum of Vintage Artwork by Onshi Designs
Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over Casemate Hoesje

Aangeboden door

Stijl: Case-Mate Barely There Apple iPhone 15 Plus Hoesje

Dit nauwsluitende, vederlichte en volledig personaliseerbare Case-Mate hoesje biedt de beste bescherming voor je telefoon terwijl je toestel er ultra strak en stijlvol uit blijft zien.

  • Ontworpen voor de Apple iPhone 15 Plus
  • Slank profiel en lichtgewicht
  • Door het duurzame harde plastic kan het tegen een stootje
  • Hoesje vormt geen belemmering voor draadloos opladen
  • De verhoogde rand van het hoesje voorkomt dat het scherm direct contact maakt met een vlak oppervlak
  • Toegang tot alle poorten, knoppen en sensoren
  • Personaliseer met je eigen designs, afbeeldingen en tekst
  • Glanzende afwerking
  • Bedrukt in de VS

Over dit ontwerp

Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da  Case-Mate iPhone Case

Jezus "Yeshua" Het Laatste Avondmaal, Leonardo da Case-Mate iPhone Case

De lucht hing zwaar met de geur van olieverf en gips. Het zonlicht helde door de hoge ramen van de refter, waardoor er lange schaduwen over de steiger kwamen die uit de muur sprong. Leonardo da Vinci, die op het hoogste perron in een hachelijke positie zat, bewerkte zijn borstel met een vurig rood, zijn wenkbrauw groef in concentratie. — De frustratie knakte op hem. In tegenstelling tot de elegante, geïdealiseerde vormen waar hij normaal de voorkeur aan gaf, verlangde hij naar een zanderig realisme. Hij voorzag een wirwar van emoties - shock, ongeloof, verdriet; geëtst op de gezichten van Jezus’ discipelen. Dit was niet zomaar een schilderij; het was een theatrale voorstelling, een bevroren moment van drama vastgelegd in minutieus detail. - Onder hem, de apostelen; Petrus, zijn baard die bruist van verontwaardiging, Johannes, voor altijd jeugdig, leunend dichter bij Jezus in een gebaar van stil onderzoek - leek tot leven te komen op het uitgestrekte doek. In tegenstelling tot de afbeeldingen van het Laatste Avondmaal, waarbij de figuren op kussens rond een lage tafel stonden, had Leonardo gekozen voor een meer formele setting. De tafel strekte zich uit in een lange rechthoek, waardoor een krachtig gevoel van perspectief werd gecreëerd dat het oog van de kijker in het hart van de scène trok. Dit, sommigen gemopperd, was een afwijking van de historische nauwkeurigheid. Waren de echte maaltijden niet op lage tafels gegeten, met diners die op kussens leunen? Leonardo, het typische renaissance-man, was echter meer bezig met het vastleggen van de essentie van de gebeurtenis; de onrust in de harten van de discipelen - dan alleen maar archeologische details. — Hij was niet alleen een schilder; hij was een wetenschapper, een anatomist die lijken had ontleed om de werking van de menselijke vorm te begrijpen. Hij droeg die kennis over aan zijn kunst en zorgde ervoor dat de weergave van verdriet, woede en verwarring op de gezichten van de apostelen niet alleen geloofwaardig was, maar ook zeer ontmoedigend. — Terwijl hij naar zijn creatie keek, liet Leonardo zichzelf een flikkering van voldoening zien. Dit Laatste Avondmaal zou anders zijn dan alle andere, een bewijs van niet alleen zijn artistieke virtuositeit, maar ook van zijn inzicht in de menselijke conditie. Het zou een microkosmos zijn van het universum dat hij zo onvermoeibaar probeerde te begrijpen, een wereld van kolkende emoties en diepgaande mysteries, allemaal verlicht door de flikkerende fakkel van het menselijke geloof. — De Italiaanse polymath Leonardo da Vinci (1452-1519) liet zijn stempel drukken op Yeshua en zijn disciplines. Hoewel hij beroemd was om zijn wetenschappelijke bezigheden en zijn fantastische uitvindingen, was hij ook een meesterlijke kunstenaar. Zijn muurschildering, Het Laatste Avondmaal (ca. 1495-1498), blijft een hoeksteen van de renaissancekunst, bewonderd om zijn portret van menselijke emotie en het baanbrekende gebruik van perspectief.
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

5.0 van 5 sterren beoordeling4 aantal beoordelingen
4 totaal 5-sterrenbeoordelingen0 totaal 4-sterrenbeoordelingen0 totaal 3-sterrenbeoordelingen0 totaal 2-sterrenbeoordelingen0 totaal 1-sterrenbeoordelingen
4 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
5 van 5 sterren beoordeling
Door Kaat G.18 november 2024Geverifieerde aankoop
Case-Mate smartphone hoesje, Apple iPhone 11, Tough
Heel mooi hoesje! Net als op de website. .
5 van 5 sterren beoordeling
Door A.9 maart 2023Geverifieerde aankoop
Case-Mate smartphone hoesje, Apple iPhone 14 Plus, Barely There
Zazzler recensent programma
Het hoesje is heel stevig, juist zitten de drukknoppen aan de zijkanten wat dieper dan bij een origineel hoesje. De afdruk is gelijk op de foto, Mooie kleuren
5 van 5 sterren beoordeling
Door I.3 februari 2019Geverifieerde aankoop
Zazzler recensent programma
- zeer goed met extra rubber langs de binnenkant - als je het hoesje laat vallen, is er wel een beschadiging o.w.v. harde cover maar aan jouw iPhone niet. - helemaal zoals het voorgedrukte exemplaar
Origineel product

Tags

Casemate Hoesje
jesusjezus van nazarethlaatste avondmaalhet laatste avondmaalleonardo da vincijesuskristmessiahyeshuabijbelmassiefchristelijke religie
Alle producten:
jesusjezus van nazarethlaatste avondmaalhet laatste avondmaalleonardo da vincijesuskristmessiahyeshuabijbelmassiefchristelijke religie

Andere Info

Product ID: 256362299138101279
Ontworpen op: 5-7-2024 5:50
Rating: G