Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart (Voorkant)Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart (Staand voorkant)Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart (Voorkant / Achterkant)
Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart (Achterkant)
€ 2,27
per briefkaart
 

Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart

5.0 van 5 sterren beoordeling
1 aantal beoordelingen
| door .
Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over Briefkaarten

Aangeboden door

Maat: Standaard Briefkaart

Ontwerp je eigen vakantiewaardige briefkaart! Alles waar je helemaal weg van bent kun je een plaatsje geven op je briefkaart met onze designtool.

  • Afmetingen: 14,2 L x 10,8 cm H gangbare briefkaart maat
  • Hoge kwaliteit, full colour, en full bleed bedrukking aan beide kanten

Papier type: Signature Mat

Our Signature Matte paper is a customer favorite—smooth to the touch with a soft eggshell texture that elevates any design. Its sturdy 18 pt weight and natural feel make it the ideal choice for timeless, sophisticated events.

  • Exclusively made for Zazzle
  • Made and Printed in the USA
  • FSC® Certified—sourced from responsibly managed forests that protect both people and planet

Over dit ontwerp

De leer details in het ontwerp zijn nagebootst. Bij het maken van dit product zal er geen echt leer worden gebruikt.Bekijk echte folie producten
Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart

Ivan Malioutine 1920 Russische propaganda-printer Briefkaart

Affiche de propagande russe de la guerre civile. 1920 Ivan Malioutine (1889-1932) Propaganda is een communicatiemiddel dat erop gericht is de houding van een gemeenschap ten opzichte van een bepaalde zaak of positie te beïnvloeden. In plaats van onpartijdig informatie te verstrekken, cadeau propaganda in de meest elementaire zin informatie in de eerste plaats om een publiek te beïnvloeden. Propaganda cadeau vaak selectief feiten (zo mogelijk gelogen door weglating) om een bepaalde synthese aan te moedigen, of gebruikt geladen berichten om een emotionele eerder dan rationele reactie op de gepresenteerde informatie te veroorzaken. Het gewenste resultaat is een verandering van de houding ten opzichte van het onderwerp in het doelpubliek in de richting van een politieke agenda. Propaganda is neutraal gedefinieerd als een systematische vorm van doelgerichte overtuigingen die probeert de emoties, houdingen, meningen en acties van bepaalde doelgroepen voor ideologische, politieke of commerciële doeleinden te beïnvloeden door middel van de gecontroleerde overdracht van eenzijdige boodschappen (die al dan niet feitelijk kunnen zijn) via de media in het algemeen en via de directe media." —Richard Alan Nelson, A Chronology and Glossary of Propaganda in the United States, 1996 Russian revolutionaries van de 19e en de 20e eeuw, onderscheiden twee verschillende aspecten van de Engelse term propaganda. Hun terminologie omvatte twee termen: Russisch: а и а и (agitatsiya), of agitatie, en Russisch: п р а а zien agitprop, о of propaganda (agitprop is echter niet beperkt tot de Sovjet-Unie, aangezien het vóór de revolutie van oktober beschouwd werd als een van de fundamentele activiteiten van elke marxistische activist; Dit belang van een "agit-prop" in de marxistische theorie kan vandaag ook worden waargenomen in de Trotskyistische kringen, die het belang van de brochure benadrukken). Sovjet-propaganda betekende verspreiding van revolutionaire ideeën, leer van het marxisme en theoretische en praktische kennis van de marxistische economie, terwijl opschudding betekende dat de publieke opinie positief werd en politieke onrust opriep. Deze activiteiten hadden geen negatieve connotaties (zoals gewoonlijk in het Engels) en werden aangemoedigd. De Bolsjewieken gebruikten actief vervoer, zoals treinen, vliegtuig en andere middelen. Het regime van Joseph Stalin bouwde uitsluitend voor dit doel het grootste vasteland vliegtuig van de jaren dertig, Tupolev ANT-20. De beroemde Sovjet-schrijver Maxim Gorky, die onlangs uit fascistisch Italië was teruggekeerd, was uitgerust met een krachtige radio-set genaamd "Voice from the sky", machines voor het drukken van drukwerk en brochures, radiostations, fotografisch laboratorium, filmprojector met geluid voor het tonen van films tijdens de vlucht, bibliotheek, enz. Het vliegtuig kan zo nodig per spoor worden gedemonteerd en vervoerd. Het reusachtige vliegtuig plaatste een aantal wereldverslagen.
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

5.0 van 5 sterren beoordeling1 aantal beoordelingen
1 totaal 5-sterrenbeoordelingen0 totaal 4-sterrenbeoordelingen0 totaal 3-sterrenbeoordelingen0 totaal 2-sterrenbeoordelingen0 totaal 1-sterrenbeoordelingen
1 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
5 van 5 sterren beoordeling
Door C.28 december 2013Geverifieerde aankoop
Briefkaart, Maat: Standaard Briefkaart, Papier: Signature Mat, Enveloppen: Geen
Zazzler recensent programma
Viel in de smaak van iedereen. Afdruk zoals op scherm, super !

Tags

Briefkaarten
speladvertentiesbuitenlandsfilmfilmsbewegingafbeeldingposterposters
Alle producten:
speladvertentiesbuitenlandsfilmfilmsbewegingafbeeldingposterposters

Andere Info

Product ID: 239650724789169007
Ontworpen op: 1-2-2010 9:57
Rating: G