Cafe Terrace - Vincent van Gogh schilderende Art Legpuzzel (Horizontaal)Cafe Terrace - Vincent van Gogh schilderende Art Legpuzzel (Zijkant)
Cafe Terrace - Vincent van Gogh schilderende Art Legpuzzel (Verticaal)
€ 82,55
per puzzel
 

Cafe Terrace - Vincent van Gogh schilderende Art Legpuzzel

5.0 van 5 sterren beoordeling
2 aantal beoordelingen
| door Pop Art & Abstract Art
Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over Puzzels

Aangeboden door

Stijl: Legpuzzel van 40,6 x 40,6 cm met puzzeldoos. 676 stukjes

Het zijn altijd de kleine deeltjes die het grotere beeld vormen! Tover je favoriete herinneringen, designs en quotes om in je eigen legpuzzel. Gemaakt van stevig karton en op een spaanplaat bevestigd, voor de druk van onze legpuzzels gebruiken we levendige kleuren om je design echt mooi tot z'n recht te laten komen. Perfect als een cadeau, of voor jezelf!

  • Afmetingen: 50,8 L x 50,8 cm B
  • Legpuzzel bestaat uit 676 individuele stukjes
  • Afgedrukt op Fujicolor Crystal Archive papier voor een afbeelding van hoge kwaliteit met levendige kleuren
  • Komt met een gepersonaliseerde cadeaudoos waar je design op wordt afgedrukt
  • Gemaakt in de VS
WAARSCHUWING: STIKKINGSGEVAAR. Bevat kleine stukjes. Niet voor kinderen onder 3 jaar."

Over dit ontwerp

Cafe Terrace - Vincent van Gogh schilderende Art Legpuzzel

Cafe Terrace - Vincent van Gogh schilderende Art Legpuzzel

De waarheid is dat de constante studie van Van Gogh alleen maar leidt tot bevestiging en niet tot het creëren van zijn kleurgevoel. Misschien kon de kracht van dit instinct in zijn vroege tijd zelfs niet begrepen worden door de mensen die hem het meest sympathiseren, misschien zelfs niet door zichzelf. Maar in uitzicht van de triomfjes van zijn latere schilderij, mag er geen misverstand bestaan over de geboren kleurstof die voor ons ligt in dat eerste meesterwerk, The Potato Eaters. Geschilderd in Nuenen na herhaalde detailstudies, waarvan er vele nog bestaan, slaagt de beperkte kleurengte erin niet alleen de volle sterkte van objecten onder het licht van de lamp te geven en tussen de atmosfeer van de ruimte: het geeft al een diepgaand beeld van dat gevoel van de schoonheid van de kleur waarvoor het werk van de kunstenaar met het duidelijkere en gevarieerdere palet van zijn rijpheid getuigenis zal afleggen die meer arresterend en sterker is , maar niet echt anders . Andere werken van de Nederlandse tijd, met een breder kleurenbereik, zelfs al bevatten ze minder van de dramatische aantrekkingskracht van The Potato Eaters, leveren nog steeds het bewijs dat de kwaliteit van zijn schilderij eigen is en niet verworven. Twee gespreksthema's komen me op dit moment voor. Toen ik eens nogal ondoordacht sprak over de kunstenaar als deel van de Franse school, werd ik ontmoet door een simpele maar vrome opmerking van zijn neef, Vincent W. van Gogh, "Dus? Ik denk dat hij altijd Nederlands is." En dan herinner ik me wat Matisse zei toen hij, na de schikking van zijn vaders nalatenschap, opnieuw in het bezit kwam van zijn eerste afbeelding, dat hij ongeveer dertig jaar niet had gezien. Het was gedaan in een provinciestad, zonder instructies, en zonder dat men zich ervan bewust was dat er een "moderne" school bestond. Maar toen hij het zag, vertelde hij me dat zijn eerste gevoel een diep ontmoedigend gevoel was, dat het leek alsof hij geen vooruitgang had geboekt. Dat had hij zeker gedaan, en van Gogh maakte een fantastische vooruitgang. maar het is van essentieel belang om te beseffen dat de echte kunstenaar voortbouwt op een personage , een visie , dat wil zeggen van de eerste . Als het moeilijk is om dit te doen in aanwezigheid van de kleur van Van Gogh, met zijn metamorfose van duisternis tot licht, dan is de eenheid van zijn kunst gemakkelijk te begrijpen als we het vanuit het oogpunt van vorm bekijken. In dit opzicht verandert Vincent maar weinig, behalve in de kwestie van de vaardigheid, iets dat vanzelfsprekend met de voortdurende praktijk komt. Van het eerste werk dat we kennen tot het laatste, is zijn tekening gericht op het teruggeven van karakter en uitdrukking. Zijn studie naar modellering wordt voortgezet met de visie van de realist die wil dat zijn werk het effect van de natuur met maximale overtuiging zal geven. En zelfs al die afschrikkers die hij vandaag nog kan vinden, zullen toegeven dat hij deze overtuiging oplegt, dat hij het idee uitvoert dat hij kreeg van Millet en dat hij hem in een brief voor Theo heeft laten kopiëren: "Ik had liever niets gezegd dan mezelf zwak te uiten."
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

5.0 van 5 sterren beoordeling2 aantal beoordelingen
2 totaal 5-sterrenbeoordelingen0 totaal 4-sterrenbeoordelingen0 totaal 3-sterrenbeoordelingen0 totaal 2-sterrenbeoordelingen0 totaal 1-sterrenbeoordelingen
2 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
5 van 5 sterren beoordeling
Door J.23 mei 2020Geverifieerde aankoop
Puzzel, 27,9 x 35,5 cm, 252 stukjes
Zazzler recensent programma
De kwaliteit van het product was super. De levering was goed, alleen jammer dat het corona tijd was en daardoor duurde het iets meer dan 2 volle weken vooraleer het in de bus kwam. De afdruk was dik ok. Geen enkele negatieve opmerking. Enkele dagen puzzelwerk. Plezante bezigheid.
5 van 5 sterren beoordeling
Door Jan G.7 januari 2024Geverifieerde aankoop
Zazzler recensent programma
Prima en leuk product. Prima en zeer mooi maar grotere fotoafdruk zou ideaal zijn voor puzzelaar.
Origineel product

Tags

Puzzels
klassiekestijlvolle artistieke lookoude stijl simpele retrovincent van gogh schilderkunstolicanvas impressionist klassiekarles france 1888 kröller müller museumotterlo netherlands europe intertanionalnederlandse master paris 19e eeuwtheo makelaardidacademie creatief
Alle producten:
klassiekestijlvolle artistieke lookoude stijl simpele retrovincent van gogh schilderkunstolicanvas impressionist klassiekarles france 1888 kröller müller museumotterlo netherlands europe intertanionalnederlandse master paris 19e eeuwtheo makelaardidacademie creatief

Andere Info

Product ID: 116842230809302505
Ontworpen op: 27-3-2020 23:02
Rating: G