Bewustmaking: HashTag T-Shirt (Unisex)Bewustmaking: HashTag T-Shirt (Achterkant)Bewustmaking: HashTag T-Shirt (Voorkant volledig)
Bewustmaking: HashTag T-Shirt (Voorkant)
€ 25,25
per shirt
 

Bewustmaking: HashTag T-Shirt

4.5 van 5 sterren beoordeling
35 aantal beoordelingen
| door aHUS_Alliance
Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over T-shirts

Aangeboden door

Stijl: Heren basic T-shirt

Comfortabel, casual and lekkere wijde pasvorm, ons zwaargewicht T-shirt kan makkelijk een van je favoriete kledingstuk worden. Gemaakt van 100% katoen, geschikt voor iedereen. Met dubbeldraads gestikte onderzoom en mouwboorden voor extra duurzaamheid.

Maat en pasvorm

  • Het model is 1,85m lang en draagt een medium
  • Standaard pasvorm
  • Unisex kledingstuk
  • Maatgetrouw

Materiaal en verzorging

  • 100% katoen (Heathers zijn gemêleerd, bestaande uit een mix van katoen en polyester)
  • Met dubbeldraadse mouw- en onderzoom
  • Koude was voor in de wasmachine, droger op laagste stand
  • Geïmporteerd

Over dit ontwerp

Bewustmaking: HashTag T-Shirt

Bewustmaking: HashTag T-Shirt

24 september is de Dag van de Bewustmaking van de Verenigde Staten - en ter gelegenheid van de vijfde jaarlijkse bewustmakingscampagne heeft de Alliantie van de Verenigde Staten haar shirt "HashTag" in de sociale media opgericht. We willen informatie delen en inzicht krijgen in het uiterst zeldzame atypisch hemolytisch oepistisch syndroom. We nodigen mensen en organisaties over de hele wereld uit om deel te nemen aan het vergroten van het bewustzijn van de VS. De eerste Dag van het Amerikaanse Bewustzijn is opgezet als een internationale inspanning van de Alliantie van de Verenigde Staten van Amerika en werd gehouden in 2015 op 24 september, die dezelfde week 60 jaar geleden voor het eerst in de medische literatuur de term hemolytisch uremisch syndroom voorkwam. Volg de campagne op Twitter @aHUS24Sept, #HUS24Sept en #SHUa24Sept. De AHUS Alliance is een overkoepelende organisatie van patiëntenorganisaties en voorvechters uit de hele wereld. Onze gecoördineerde inspanningen richten zich op de gemeenschappelijke doelstellingen, namelijk de ondersteuning van HUS-patiënten en hun families, het bespreken en aanpakken van gemeenschappelijke zorgen, en het verbeteren van de toegang tot geneesmiddelen en therapieën die levens kunnen redden en de resultaten van patiënten kunnen verbeteren. Bezoek ons op www.aHUSallianceAction.org en op Twitter @aHUSallianceAct.
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

4.5 van 5 sterren beoordeling35 aantal beoordelingen
23 totaal 5-sterrenbeoordelingen8 totaal 4-sterrenbeoordelingen4 totaal 3-sterrenbeoordelingen0 totaal 2-sterrenbeoordelingen0 totaal 1-sterrenbeoordelingen
35 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
4 van 5 sterren beoordeling
Door Eric V.12 november 2023Geverifieerde aankoop
Basic T-shirt, Wit, Volwassenen L
Zazzler recensent programma
Zowel kleur als opdruk en levertijd (vrij lang doch correct aangekondigd) voldoen aan de verwachtingen. Prima, leuke tekst en duidelijk zichtbaar
5 van 5 sterren beoordeling
Door S.29 maart 2023Geverifieerde aankoop
Basic T-shirt, Wit, Volwassenen L
Zazzler recensent programma
Past perfect, maat is perfect, kleur zoals op de site. Kleur zoals op de site, maat is OK, afbeelding is perfect
5 van 5 sterren beoordeling
Door Kenny R.10 september 2021Geverifieerde aankoop
Basic T-shirt, Wit, Volwassenen L
Zazzler recensent programma
De kleur is mooi en helder. De afdruk is mooi geworden en mooi van vorm

Tags

T-shirts
ahus sensibilisatiedagatypische husahuszeldzame ziekte
Alle producten:
ahus sensibilisatiedagatypische husahuszeldzame ziekte

Andere Info

Product ID: 235273124301561962
Ontworpen op: 16-8-2019 13:32
Rating: G