Tik / klik op de afbeelding om meer RealViews te zienTM
€ 45,35
per rond sierkussen
 

Antonov An-2 Rond Kussen

door
Aantal:
Personaliseer dit sjabloon

Over Ronde Kussens

Aangeboden door

Maat: Rond Sierkussen (40,64 cm)

Zazzle's kussens zijn nu ook beschikbaar in verschillende maten en vormen!

Maak een statement met Zazzle's volledig personaliseerbare ronde kussens in jouw huis. Deze zachte kussen uit een hoogkwalitatieve stof zien er prachtig uit met jouw gepersonaliseerde designs, quotes, monogrammen en foto's. Het perfecte accessoire voor in jouw living, slaapkamer of hal. Deze kussens zullen indruk maken op al jouw gasten.

  • Afmetingen: Rond, 40,64 cm diameter.
  • Verborgen ritssluiting; synthetische vulling inbegrepen.
  • Gemaakt in de VS.
  • Ontwerptip: Om de kwaliteit van de print te verzekeren houd je best rekening met de afmetingen van het personaliseerbare oppervlak: 40,64 cm x 40,64 cm. Voeg voor het beste resultaat 2 cm marge printmargetoe.

Stof: Geborsteld Polyester

  • 100% geborsteld polyester.
  • Levendige kleuren die het design echt doen stralen.
  • De katoenachtige textuur maakt de stof heel zacht.
  • Kreukvrij.
  • Wasmachinebestendig, behoudt kleur en krimpt niet.
  • Hoge rekbaarheid van de stof zorgt voor duurzame kwaliteit.
  • De vulling is hypoallergeen en wordt gemaakt uit een nepdons polyester vezel.

Over dit ontwerp

Antonov An-2 Rond Kussen

Antonov An-2 Rond Kussen

Een digitale weergave van een met ski uitgeruste Sovjet Antonov AN-2 (н н о в -2) op de vlucht in Siberië. De Cyrillische tekst (Russisch) die leest, "А о н Annov Annov о-2" (Antonov Annov-2) lijkt ook uw eigen aanvullende tekst toe te voegen. De iconische Russische rode ster verschijnt aan de achterkant. In 2017 zal de Antonov Company, gevestigd in Oekraïne, de 70e verjaardag van de eerste vlucht van de AN-2 vieren. De AN-bijnaam (Russische bijnaam: к у зукуKurkurk of "maisboer"), die door de NAVO als COLT wordt aangeduid, is het grootste eenmotorige bivliegtuig ter wereld. Dankzij zijn buitengewone trage-vliegmogelijkheden is het bijzonder geschikt voor korte, onverbeterde velden en zijn er ook enkele gespecialiseerde varianten gebouwd voor koud weer en andere extreme omgevingen. Het vult dezelfde niche in Rusland en delen van Oost-Azië als de eerbiedwaardige Douglas DC-3/C-47 in het Westen. Sinds zijn eerste verschijning in 1947, is AN-2 in grote aantallen geproduceerd; meer dan 5.000 werden gebouwd in de USSR. Sinds 1960 zijn de meeste AN-2’s in Polen gebouwd, waarbij meer dan 12.000 werden geproduceerd voordat de volledige productie in 1992 eindigde. De beperkte productie uit deelvoorraden gaat door. De AN-2 is ook onder licentie gebouwd in China als de Shijiazhuang Y-5. Noord-Korea exploiteert man AN-2s voor gebruik door speciale eenheden. Behalve voor de vergrendelde C-130 is de AN-2 min of meer gedurende langere tijd in continue productie geweest dan enig ander vliegtuig. De AN-2 is ontworpen als vliegtuig voor gebruik in de bosbouw en de landbouw die eigendom zijn van de overheid. Het basiscasco is echter zeer aanpasbaar en er zijn talrijke varianten ontwikkeld. Het gaat hierbij onder meer om met hop uitgeruste versies voor het verbouwen van gewassen, wetenschappelijke versies voor het nemen van luchtmonsters, waterbommenwerpers voor het bestrijden van bosbranden, vliegambulances, met drijfveren uitgeruste versies van vliegtuigen, lichtbewapende gevechtsversies voor het laten vallen van paratroopers, en natuurlijk de meest voorkomende AN-2T-versie, namelijk het 12-seater vliegtuig. De AN-2 heeft geen stallsnelheid die in de handboeken wordt genoemd (de stallsnelheid is de snelheid waarmee het vliegtuig te langzaam rijdt voor de luchtstroom over de vleugels om het draaiende te houden). Piloten van de AN-2 zeggen dat het vliegtuig in volledige controle kan worden gevlogen bij 30 mph (een modern Cessna 4-seater light vliegtuig heeft een hoge snelheid van ongeveer 55 mph). Deze trage stallsnelheid maakt het mogelijk dat het vliegtuig achteruit vliegt (als het vliegtuig in een voorwind van bijvoorbeeld 35 mph wordt gericht, zal het om 17.00 uur achteruit rijden terwijl het onder volledige controle staat). Dit is een zeldzaam vermogen, zelfs voor vliegtuig met korte start en landing (STOL). Alleen de Duitse Fieseler Fi-156 "Stork" van de Tweede Wereldoorlog heeft een beter vermogen om de snelheid te verlagen. Een interessante noot uit het handboek van de piloot luidt als volgt: "Als de motor in instrumentomstandigheden (blind vliegen wanneer je de grond niet kunt zien) of 's nachts ophoudt, moet de piloot de bedieningskolom volledig achteraan trekken (hij zal niet vastlopen) en de vleugels horizontaal houden. De slatten aan de voorkant zullen uitspringen bij ongeveer 40 mph (64 km/h), en wanneer het vliegtuig vertraagt tot een voorwaartse snelheid van ongeveer 25 mph [40 km/h], zal het vliegtuig zinken bij een parachutesnelheid tot het vliegtuig de grond raakt."
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

Er zijn nog geen reviews voor dit product.Heb je dit product gekocht?

Tags

Ronde Kussens
vliegtuigsiberiëoekraïnenoord koreavliegensovjet uniegebruikerrussischinternationaal cyrillisch
Alle producten:
vliegtuigsiberiëoekraïnenoord koreavliegensovjet uniegebruikerrussischinternationaal cyrillisch

Andere Info

Product ID: 256382455833993747
Ontworpen op: 17-1-2017 21:36
Rating: G