A-10 THUNDERBOLT 2 MOK (Links)A-10 THUNDERBOLT 2 MOK (Voorkant links)A-10 THUNDERBOLT 2 MOK (Midden)
A-10 THUNDERBOLT 2 MOK (Rechts)
€ 17,25
per mok
 

A-10 THUNDERBOLT 2 MOK

3.8 van 5 sterren beoordeling
14 aantal beoordelingen
| door Freedom_T
Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over Mokken

Aangeboden door

Stijl: Ringer combo mok

Grappig, uniek, mooi of persoonlijk – jij kiest de perfecte koffiemok. De buitenkant van de mok heeft een helder witte basis voor je foto, logo, patroon of tekst, terwijl de rand en het handvat levendig geglazuurd zijn in een rijke kleur. Match of complimenteer de kleur van je bestaande servies of geef een mok cadeau in de favoriete kleur van je vriend of vriendin.

  • Verkrijgbaar in 325 ml (11-ounce) of 444 ml (15-ounce)
  • Afmetingen:
    • 325 ml: 8,1 cm diameter x 9,7 cm hoog
    • 444 ml: 8,6 cm diameter x 11,4 cm hoog
  • Magnetron- en vaatwasserbestendig
  • Stevige keramische constructie
  • Voldoet aan FDA-eisen voor voedsel- en drankveiligheid
  • Op bestelling gedrukt in Reno, NV
  • Vul niet te vol en wees voorzichtig met hete vloeistoffen die kunnen verbranden
  • Houd buiten bereik van kinderen wanneer gevuld met hete vloeistoffen

Over dit ontwerp

A-10 THUNDERBOLT 2 MOK

A-10 THUNDERBOLT 2 MOK

A-10 THUNDERBOLT 2 — Deze A-10 Thunderbolt II heeft tijdens de operatie Iraakse vrijheid begin 2003 grote schade opgelopen boven Bagdad, maar heeft het nog steeds op de basis gelegd.De A-10 is uitzonderlijk zwaar. Het sterke luchtframe kan directe hits van pantserpiercings- en hoogexplosieve projectielen tot 23 mm overleven. Het vliegtuig beschikt over drievoudige redundantie in zijn vluchtsystemen, met mechanische systemen om back-ups te maken van dubbel redundante hydraulische systemen. Hierdoor kunnen piloten vliegen en landen wanneer de hydraulische kracht of een deel van een vleugel verloren gaat. de vlucht zonder hydraulische kracht maakt gebruik van het handbediende omleidingsbesturingssysteem; dit wordt automatisch uitgevoerd voor draaiing en gierbesturing, en onder bediening van de piloot (manuele omschakelingsschakelaar) voor rolbesturing. In de handmatige omleidingsmodus is de A-10 onder gunstige omstandigheden voldoende controleerbaar om terug te keren naar de basis en het land, hoewel de bedieningskrachten veel hoger zijn dan normaal. Het vliegtuig is ontworpen om te vliegen met één motor, één staart, één lift en een halve vleugel, afgesneden[19] Zelfdichtende brandstoftanks zijn beschermd door brandvertragend schuim. Bovendien is het hoofdonderstel zo ontworpen dat de wielen bij het intrekken van het vistuig semivrij uitsteken uit hun nacellen, zodat het uitzetten van de versnelling (bellendingen) gemakkelijker te controleren is en de onderzijde van het vliegtuig minder beschadigd. In het hoesje van een storing in het landingsgestel is een noodlanding op de buik vereist; voor andere straaljagers zijn de enige opties een waterlanding of een ruwe, risicovolle landing op de onderkant van het vliegtuig, de motor(en) of de externe brandstoftanks. Ook het landingsgestel van de A-10 staat allemaal in de richting van de achterkant van het vliegtuig, dus als de hydraulische kracht verloren gaat, kan de piloot het toestel gewoon laten vallen en zal een combinatie van zwaartekracht en windweerstand het toestel openen en vergrendelen.A-10 na een versnelling bij Edwards AFB, CA.De cockpit en delen van het vluchtregelsysteem worden beschermd door een hoogte van 900 kg pantser van anium, aangeduid als een titaan "badkuip". De trommel is getest om bestand te zijn tegen stakingen van 23 mm kanonvuur en sommige stakingen van 57 mm rond.[20] Het bestaat uit titaanborden met een dikte van 1,5 tot 1,5 inch, bepaald aan de hand van een onderzoek naar mogelijke trajecten en buigingshoeken. Deze bescherming kost echter een prijs; de harnas zelf weegt bijna 6 % van het totale lege gewicht van het vliegtuig . Om de piloot te beschermen tegen versnippering die kan worden veroorzaakt door een schelp, wordt elk binnenoppervlak van de trommel dat rechtstreeks aan de piloot wordt blootgesteld, bedekt door een meerlaagse kogelschild. Het bladerdak bestaat uit een kogelbestendige diffusie-gebonden gestrekte acrylvezel die bestand is tegen brand met handvuurwapens en bestand is tegen het morsen. De voorruit biedt een afscherming die bestand is tegen een kanonvuur van 20 mm.
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

3.8 van 5 sterren beoordeling14 aantal beoordelingen
6 totaal 5-sterrenbeoordelingen5 totaal 4-sterrenbeoordelingen0 totaal 3-sterrenbeoordelingen0 totaal 2-sterrenbeoordelingen3 totaal 1-sterrenbeoordelingen
14 Reviews
Beoordelingen voor identieke producten
5 van 5 sterren beoordeling
Door Roel R.13 december 2021Geverifieerde aankoop
Ringer combo mok, 325 ml
Creator beoordeling
kwaliteitvol porseleinwerk met mooie glazuur. de afdruk is scherp en kleurecht. Mooi gerealiseerd.
5 van 5 sterren beoordeling
Door L.12 februari 2021Geverifieerde aankoop
Ringer combo mok, 325 ml
Zazzler recensent programma
Prachtige mok met vele details en mooie tekst. Geen 'simpele' mok zoals je ze overal vindt. Mooie zwarte binnenkant steekt goed af. Volledig zoals op de foto
5 van 5 sterren beoordeling
Door Kristin L.6 augustus 2017Geverifieerde aankoop
Ringer combo mok, 325 ml
Zazzler recensent programma
Een prachtige en originele koffietas voor iedereen die van Westies houdt! De afdruk was prima! Het witte Westie silhouet tegen de zwarte achtergrond maakt deze tas heel knap!

Tags

Mokken
een 10thunderboltmilitairvredeluchtluchtvaartvliegtuigcontrolleroverheid
Alle producten:
een 10thunderboltmilitairvredeluchtluchtvaartvliegtuigcontrolleroverheid

Andere Info

Product ID: 168988080392049175
Ontworpen op: 29-8-2009 23:47
Rating: G