ETIKET VOOR HET TERUGKERNADRES VAN DE TREKKER (Voorkant) ETIKET VOOR HET TERUGKERNADRES VAN DE TREKKER (Full Sheet)
 ETIKET VOOR HET TERUGKERNADRES VAN DE TREKKER (Insitu)
€ 4,20  per vel van 30
€ 21,00 Subtotaal
 

ETIKET VOOR HET TERUGKERNADRES VAN DE TREKKER

Bekijk productdetails

Andere designs in deze categorie

Over Label

Aangeboden door

Stijl: Retouretiket

Avery® Return Address Label

Over dit ontwerp

 ETIKET VOOR HET TERUGKERNADRES VAN DE TREKKER

ETIKET VOOR HET TERUGKERNADRES VAN DE TREKKER

TRACTOR-RETURN ADRES LABEL-tussen midden 1880s en 1902, werd een vicieuze slag die als "de Harvester Wars"wordt bekend op de graanvelden van Amerika gevoerd. Het vermogen van de producent van boerderij-uitrusting om oogstmachines te bouwen was veel groter dan de vraag, dus probeerden de verkoopvertegenwoordigers van de twee reuzen, McCormick Harvesting Machine Co. en Deering Harvester Co., samen met hun kleinere rivalen, alle mogelijke trucs uit om hun multomappen aan onwillige boeren te verkopen. De strijd werd zo heftig dat concurrerende verkopers niet alleen boeren zouden omkopen om te kopen, maar ook de machines van de concurrentie zouden hebben gesaboteerd en mensen fysiek zouden hebben aangevallen. Naarmate de oorlog aanhield, daalden de prijzen in de multomap drastisch en groeiden de verkoopkosten tot meer dan 40 procent van de totale verkoop. Er moest iets worden gedaan en in 1902 werd een fusie tussen de vijf grootste ondernemingen tot stand gebracht door het bankbedrijf J.P. Morgan. De ondernemingen McCormick, Deering en Milwaukee Harvester, Piano Mfg. Co., en Warder, Bushnell & Glessner (Champion oogsters) fuseerden tot de machtige internationale Harvester Co. Gedurende vele jaren na de fusie verkocht IHC twee parallelle productielijnen, één genaamd McCormick en één genaamd Deering, die elk iets anders waren dan de andere, maar het dragen van de IHC-logo. Dit werd noodzakelijk geacht omdat elke lijn zijn loyale klanten had, en er was gewoonlijk zowel een McCormick als een Deering dealer in elke gemeenschap van de boerderij. De Amerikaanse regering diende in 1912 een antitrustprocedure in tegen IHC en het proces duurde voort tot er in 1918 een goedkeuringsbesluit was ondertekend. In een van de bepalingen van de overeenkomst werd geëist dat IHC in elke stad slechts één dealer zou hebben, wat betekent dat de duale McCormick- en Deering-lijnen van apparatuur niet langer konden worden gehandhaafd. De kosten voor het ontwerpen, bouwen en ondersteunen van beide soorten apparatuur waren inderdaad een ernstige belemmering voor het bedrijf, dus in 1923 werd een nieuw multomap met graan geïntroduceerd, dat de beste kenmerken van elk van de oudere machines combineert, en de McCormick-Deering genoemd. Al het andere boerderij van IHC volgde al snel het pak, en de beroemde McCormick-Deering lijn werd geboren. McCormick-Deering boerderij implementeert en Farmall tractors hielpen IHC de reus van de industrie worden.-U VOEGT UW EIGEN TEKST-U KUNT VERANDEREN VONT, KLEUR, ACHTERGROND EN AFBEELDING-MAKT EEN NICE GIFT.
Ontwerp van international designer

Klant beoordelingen

Er zijn nog geen reviews voor dit product.Heb je dit product gekocht?

Tags

Label
sjabloonvintagetrekkerteruggaveadreslabelhartmanvrouwkus
Alle producten:
sjabloonvintagetrekkerteruggaveadreslabelhartmanvrouwkus

Andere Info

Product ID: 106525644600453369
Ontworpen op: 10-11-2019 20:30
Rating: G